معرفی شرکت آلما شبکه پرداز

شرکت آلما شبکه با مدیریت جناب آقای وحید فوائدی با هدف فعالیت در حوزه فناوری‌های پیشرفته شبکه زیرساخت تأسیس شده و تبدیل شدن به سازمانی پیشگام، توانمند و اثرگذار در سطح بین‌المللی را چشم‌انداز استراتژیک خود می‌داند. لذا مدیریت مجموعه با درک صحیح از فضای رقابتی و سرعت تحولات تکنولوژیکی و مدیریتی حاکم بر دنیای کنونی، مشتری‌مداری، ارتقا مستمر کیفیت خدمات و رعایت صداقت و سلامت حرفه‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده است. در ‌این راه، مدیریت مجموعه متکی بر نیروی انسـانی دارای رده‌های بالای تخصصی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود بوده و همچنین دارای ارتباطات نزدیک با بزرگ‌ترین مراکز ارتباطی و تحقیقاتی در سطح دنیا می‌باشد. مدیریت ارشد مجموعه آلما شبکه با شناخت کامل و رصد پیوسته روند تکنولوژی در جهان بر آن است تا در چارچوب طرح توسعه‌ای تا سال 2026 میلادی به یکی از مراجع بین المللی مدیریت و انتقال تکنولوژی تبدیل کرده و سهمی بسزا در تسریع و تسهیل فرآیند ارزیابی، انتخاب، انتقال و بومی‌سازی فناوری به وجود آورد.

 برمبنای نظرات کراسبی، از نظریه پردازان مطرح در عرصه کیفیت، کیفیت نه ناملموس است نه غیر قابل سنجش. کیفیت موضوعی استراتژیک است که می‌ توان آن را سنجید و از آن برای بهبود تولید استفاده کرد. از نظر کراسبی، کیفیت «مقبول» یا تعیین سطح عیوب که توسط ابزار مرسوم کنترل کیفیت سنجیده می ‌شود، بیشتر یک شکست است تا تضمینی برای موفقیت. چرا كه در اینجا، هدف اصلی برآورده کردن نیازها است. اما کراسبی معتقد است که هدف باید پیشگیری باشد نه بازرسی و رفع ایرادها. به اعتقاد او، کیفیت خوب، بد، بالا یا پایین، مفاهیمی بی‌ معنا هستند؛ معنای کیفیت «انطباق با ویژگی ‌ها» است. معنای این عبارت آن است که یک محصول یا خدمت باید مبتنی بر ویژگی‌‌هایی باشد که یک شرکت آن را بر اساس نیازهای مشتریانش ارایه کرده است. او همچنین معتقد است که مسؤولیت اصلی کیفیت ضعیف، بر گردن مدیریت است نه کارکنان. این وظیفه مدیریت در سطوح ارشد سازمان است كه تعيين ‌کننده سطح کیفیت خدمات و محصولات می‌باشد.

بر مبنای این تفکر مفهوم نقایص صفر بدان معنا نیست که افراد هرگز اشتباه نمی ‌کنند بلکه بدان معنا است که شرکت ‌ها باید از ابتدا اجازه ندهند که چنین اشتباهاتی رخ دهد یا زمینه‌ای برای بروز اشتباهات وجود داشته باشد. به زبانی دیگر کیفیت را باید ایجاد کرد نه کنترل. کار را باید مجموعه‌‌ای از فرآیندها یا فعالیت‌‌ها دانست که بر اساس ویژگی‌های خاصی تعریف شده و برای دستیابی به نتایج تعیین شده صورت می‌گیرد. به اعتقاد کراسبی، سیستم‌‌هایی که امکان اشتباه کردن را فراهم می‌‌آورند و در نتیجه مجبور به دوباره کاری هستند، باعث می‌شوند که سازمان‌ها بین 20 تا 30 درصد در درآمدشان ضرر کنند.